LIVIU MARIAN POP
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

RESTRANGERE ACTIVITATE

2 participanți

In jos

RESTRANGERE ACTIVITATE Empty RESTRANGERE ACTIVITATE

Mesaj  cc2513 Vin 11 Feb 2011 - 16:29

sunt profesor titular cu grad I vechime 30-35, in unitatea pj in care functionez, exista doua posturi de limba romana, doi profesori titulari.
unul sunt eu celalat o doamna care se afla in concediu cretere copil pana la 01 iunie 2011. de la 01 septembrie 2011 se reduc cele doua posturi la un singur post. cine isi va depune dosar de pretransfer? participam amandoi la etapa de deparatjare din unitate?
directorul mi-a spus ca eu intru in restrangere de activitate, intrucat doamana respectiva are postul rezervat conform codului muncii,
dar doamana are postul rezervat pana la 01 iunie 2011, nu pana la 31 august 2011 cand se incheie anul scolar. eu ce fac in aceasta situatie. va rog un raspuns daca se poate.

cc2513

Mesaje : 1
Data de înscriere : 07/12/2008
Varsta : 51
Localizare : clanita

Sus In jos

RESTRANGERE ACTIVITATE Empty restrangere activitate

Mesaj  lukian Vin 25 Mar 2011 - 16:25

sunt profesor titular in 2 scoli... intr-una din scoli care e structura s-au redus orele prin comasare la 6 ,in total avand 15 ore (cu cealalta scoala alt PJ) din 2011... IN cadrul PJ -ului pe aceeasi materie din toamna iese titularul la pensie ,orele lui ,10, au fost date ca viabile pe 4 ani si s-au luat la completare de cineva din afara PJ-ului. Vreau sa intreb daca eu nu aveam prioritate sa trec in cadrul PJ ului de la structura la centru si sa iau cele 10 ore in completare cu cele 9 din celalata scoala PJ. Sa fi renunta la cele 6 din structura si sa iau cele 10 fara ca cele 10 ore sa fie date spre completare de catedra la sedinta publica.

P.S.