Solicitari drepturi adm.patrimoniu si nedidactic

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Solicitari drepturi adm.patrimoniu si nedidactic

Mesaj  Iancu Ioan la data de Mar 12 Iun 2012 - 22:41

Ma numesc Iancu Ioan sunt administrator patrimoniu la Liceul de Muzica ,,S.Toduta " Deva si va rog sa ma credeti ca desi am avut si alte functii, sunt mandru dar nemultumit de ceea ce reprezinta in viziunea ministerului si tind sa cred ca si a sindicatului functiile administrative din unitatile scolare(personal didactic auxiliar si personal nedidactic)
Inca nu sunteti suficient de constienti ca o greva a personalului administrativ din un unitatile scolare ar putea avea efecte paralizante si necalculate nici de dumneavoastra, nici de minister.
Ceea ce ma supara este ca desi la aparitia legii educatiei era aproape sigur ca personalul didactic auxiliar va fi exclus de la gradatiile de merit, desi metodologia a aparut in toamna si personalul didactic auxiliar era exclus, dumneavoastra ca Organizatie sindicala caruia noi i-am acordat si ii acordam incredere si sprijin financiar prin cotizatii, ati neglijat toate ordinele de ministru si ati actionat tardiv pentru a ne apara drepturile dand mult prea tarziu in judecata ministerul.
Stimati DOMNI SINDICALISTI de ce nu v-a venit aceasta idee acum 6 -7 luni si acum judecata era in toi. Acum dam in judecata si vom castiga sau nu in 2020? Cu chestii din astea ne amagiti permanent?
Drept sa va spun nu sunt sigur ca voi mai apuca sa folosesc banii castigati de SINDICAT prin procese pentru ca termenele se amana si noi pierdem inca 25% din salariu.
Fata de ceea ce faceti DUMNEAVOASTRA PROFSORII, noi PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR SI NEDIDACIC,ne facem ca muncim si nu mai meritam nici Gradatii de merit ( ASTA O OBTIN DOAR CEI MERITUOSI)
Vreau sa va spun numai ce fac eu ( nu am cantina sa pot face nunti, botezuri sau parastase, nu am sali de sport sa aduc bani pentru fonduri proprii dar am in schimb profesori foate buni si elevi care pornind de la vocatia pe care o au fac cinste scolii, orasului, judetului si de foarte multe ori a ROMANIEI!
Si acum ce fac de fapt si nu mertit nimic in plus la salariul de 970 lei;
Sunt administrator patrimoniu la Liceul de Muzica si Arte Plastice ,,Sigismund Toduta"Deva, am in administrare 4 cladiri in Deva care sunt la cca 3 Km una de alta, unitatea are peste 1200 elevi, angajati 163 persoane din care 136 profesori.
Nu-mi asigura nimeni transportul de la o unitate la alta si utilizez masina personala pentru a transporta materiale de curatenie, instrumente muzicale, plansete etc!.
Sunt adminstrator patrimoniu - functie de doi bani chiar daca am tot personalul nedidactic ( 18 angajati: muncitori intretinere, agenti paza, femei de serviciu si conducator auto) in subordine pe care ii coordonez zilnic, le urmaresc activitatea ,le intocmesc grafice de lucru si pontaje lunare, etc, dar nu beneficiez de spor de conducere nici 1%(normal un muncitor sef de echipa daca conduce 5 oameni primeste minim 5% spor de conducere) eu, desi sunt maistru cu o vechime (ca maistru) de peste 23 ani (am lucrat peste 25 ani si in industria adevarata- industria cimentului), conduc Serviciul de administratie (conform R.O.F.I.P) , nu am dreptul de a primi ,,spor de conducere”


GHICI DE CE ?
Trebuie sa primeasca secretarele si contabilele aceste sporuri de peste 30% chiar daca nu le merita deoarece nu au pe nimneni in subordine(se conduc singure) !!!!!!?????????????????
O contabila sau o secretara daca este ,,SEF" indiferent daca are sau nu pe cineva in subordine primeste ,,SPOR DE CONDUCERE"
Oriunde intreb raspunsul pentru faptul ca nu primesc ,,spor de conducere”este ca in titulatura de administrator patrimoniu nu exista ,,SEF”. Va rog sa va uitati in DEX si sa vedeti ce scrie la administrator. Explicatiile primite de la diferite nivele ma fac sa cred ca un comandant din armata ar trebui sa fie General sef, un comandant de nava maritima sau de aeronava ar trebui sa fie Comandant sef, Presedintele Romaniei ar trebui sa fie ,,Presedinte sef” pentru a putea sa-si primeasca sporurile cuvenite.
Ce fac eu si de ce sunt nemultumit !
* sunt administratorul a tot ce este in aceste 4 cladiri - raspund de tot ceea ce se intampla, de intretinerea acestor spatii dar si de preluarea lucrarilor care sunt executate de diversi anteprenori.
* fata de Politie sunt seful pazei si intocmesc spre avizare Planul de paza ,intocmesc toata documentatia necesara avizarii, urmaresc conform legii indeplinirea sarcinilor personalului de paza angajat.
* sunt unicul gestionar a unor mijloace care depasesc zeci de miliarde de lei (piane, pianine, piane electrice,aparatura electronica, laboratoare informatice,tot ceea ce reprezinta laboratoare, mobilier scolar etc.) si cred ca la valorile existente si conform normativelor in vigoare ar trebui sa fie cel putin un post de gestionar remunerat.
* sunt unicul reprezentant in SEAP al unitatii scolare si raspund in totalitate de intocmirea actelor privind achizitiile publice care mai nou au fost transferate de la Ordonatorii principali de credite ( Primarie si ISJ ) catre unitatile scolare.Chiar daca am aceasta responsabilitate prin Decizie a Directorului nu s-au gasit fonduri pentru a-mi permite si instruirea in acest domeniu dar deocamdata pana la proba contrarie care paoate fi si in justitie - fac fata. NU CREDETI CA TREBUIE ASIGURATE POSTURI SEPARATE PENTRU CEI CARE LUCREAZA IN ACHIZITII ?NU CREDETI CA TREBUIE INSTRUITI SI NU ARUNCATI PE PIATA CA SI CARNE DE TUN?
* sunt responsabil prin preluare de atributii din partea directorului pentru SSM - ceea ce reprezinta un alt post,la nivelul unui personal angajat de peste 150 persoane conform legislatiei in vigoare (numai eu stiu cum mai trec peste controale avand cu mult mai multe probleme zilnice de rezolvat) NU CONSIDERATI CA TREBUIE RESPECTATA LEGEA SI ATRIBUIT UN POST? Raspuns; NU atat cat exista un fraier care isi asuma riscurile amenzile etc. DUMNEAV
* sunt responsabil prin preluare de atributii din partea directorului pentru SU si PSI - ceea ce reprezinta un alt post,la nivelul unui personal angajat de peste 150 persoane conform legislatiei in vigoare .
* sunt manager transport acreditat ARR in transportul de persoane si marfuri , avand atributii in coordonarea transportului de elevi sau alte persoane angajate ale unitatii precum si in urmarirea si folosirea cu maxima eficienta consumului de carburant, dar si justificarea consumurilor pentru mijloacele aflate in exploatare.
Daca numar bine indeplinesc vreo 6 functii care ar trebui platite de stat dar sunt platit pentru una si am un salariu de 970 lei la care pana acum aveam si o gradatie de merit de 25% , de acum o pierd si pe asta si atunci o sa ma mai gandesc daca mai raman sau nu in acest sistem care are ochi numai pentru personalul didactic de predare pentru ca ei sunt mai multi dar ( din ce in ce mai slabi in privinta calificarii ).
In urmatoarea perioada salariul meu se mai reduce cu 25% ! ????? !!!!!
Sper ca nu v-am plictisit dar situatia este jalnica.
Am solicitat si mi s- a refuzat cererea de a primi 1/2 post din cele enumerate.
Sunt tentat de a spune cum sunt date profesorilor jumatatile de post sau orele, pentru plata cu ora dar...ma abtin deocamdata.
SOLICITARI:
• Administratorul patrimoniu sa primeasca spor de conducere pentru ca in conformitate cu R.O.F.I.P ,conduce Serviciul de administratie (atunci plata si sporurile aferente trebuie sa fie ca si sef de serviciu) , este subordonat Directorului unitatii scolare si in afara de aceasta are cu adevarat personal in subordine.
Se poate usor si fara sacrificii financiare prin reducerea sporurilor exagerate pe care le primesc contabilele(30% conducere si 25% C.F.P. adica 55% in total?!!!) si secretarele care sunt ,,SEF”.
• Salarizarea contabilului si adm. patrimoniu sa fie readusa in functie de responsabilitatile pe care le au la nivel de unitate.
Contabilul dupa parerea mea, poate fi comparat cu un Director economic iar admin.patrimoniu cu un Director tehnic.
Este o rusine sa vezi ca un contabil sau un adm.patrimoniu (care conduce si verifica activitatea acestora) este platit ca si un muncitor de intretinere sau un sofer.
• Cuantumul sporului de conducere sa fie in raport cu clasificarea unitatii, numarul de elevi, numarul de profesori, tipurile si nivelele de invatamant existente in unitate, functiile suplimentare indeplinite care implica responsabilitati in indeplinirea atributiilor (PSI,SSM, SEAP-achizitii publice, Sef paza, Gestionar, Coordonator transport , etc,).
• Acordarea ,,Gradatiei de merit”si personalului didactic auxiliar
– intocmirea unei fise de evaluare pentru adm.patrimoniu (si se poate si pentru celelelte functii de didactic auxiliar) la nivel de minister, in care sa se acorde puncte pentru clasificarea unitatii, numarul de elevi, numarul de profesori, distanta dintre cladirile administrate(avand in vedere comasarea unitatilor) , tipurile si nivelele de invatamant existente in unitate(preprimar, primar,gimnazial,liceal), functiile suplimentare indeplinite care implica responsabilitati in indeplinirea atributiilor (PSI,SSM, SEAP-achizitii publice, Sef paza, Gestionar, Coordonator transport , etc,), sustinerea activitatilor desfasurate de catre elevi si profesori pentru sporirea prestigiului unitatii scolare, asigurarea logisticii desfasurarii examenelor de Evaluare Nationala clasa a VIII-a, Bacalaureat, Olimpiade de profil , judetene, zonale sau nationale etc.)
Nu consider ca existenta unei cantine in unitatea de invatamant trebuie premiata - de regula exista administrator separat pentru cantina.
• Prelungirea acordarii Gradatiei de merit pentru o perioada de un an, pentru personalul didactic auxiliar care in acest an o pierde, cand speram ca se va intra in normalitate si o sa avem dreptul de a aspira la primirea acestei Gradatii de merit.
• Trecerea personalului nedidactic in grila de salarizare a METCS si retribuirea in functie de calificare si vechime (este o rusine retribuirea tuturor la salariul minim pe economie).
Va rog sa nu uitati ca sunt colegii nostrii si nu slugile noastre! Nu au studii medii sau superioare dar fara activitatea lor zilnica ,scolile ar arata ca o groapa de gunoi dupa cateva zile.
Nota:
Ceea ce solicit nu este personal pentru mine pentru ca mai am putin si ies la pensie dar este anormal ca cei care vin dupa mine sa fie tratati in acest fel si cu atata indiferenta.
Sunt sigur ca asa cum aproape nimeni din personalul didactic nu stie, asa cum cred ca nici dumneavoastra nu stiti ce face, ce responsbilitati are fata de organele de control ale statului, ce alte multiple atributii are, cu ce lipsuri de ordin financiar, de personal etc. se confrunta un administrator patrimoniu si cat de slab este platit in comparatie cu activitatea depusa.
Nu sunt un om care sa nege contributia sindicala - sunt membru de sindicat si cred in aceasta miscare, pentru ca dupa parerea mea, fara sindicat ar urma inrobirea angajatilor fata de angajatori (in cazul nostru din pacate este chiar Statul roman) , dar..... din pacate nu suntem departe.
Sper ca demersurile dumneavoastra sa aiba succes.
Cu stima Iancu Ioan

Iancu Ioan

Mesaje : 1
Data de înscriere : 12/06/2012

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum