LIVIU MARIAN POP
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

INSTITUTOR II, I, sau PROFESOR

+5
di_re_lo_2007
mariaanna
licuta
VESELIA
2580725510036
9 participanți

In jos

INSTITUTOR II, I, sau PROFESOR Empty INSTITUTOR II, I, sau PROFESOR

Mesaj  2580725510036 Joi 4 Feb 2010 - 16:42

Am obsolvit Facultatea de Pedagogie /Psihologie specializarea Pedagogie și Liceul Pedagogic de 5 ani. Cum voi fi plătită de la 1 ianuarie 2010? Este legea valabilă să fim renumerate conform studiilor și legii - profesor învățământ preșcolar? Eu nu am urmat studii superioare să trec la alt nivel de învățământ ci de a primi mai mulți bani (am 32 de ani vechime ). De ce nu se respectă legea, eu nu cer mărire de salariu - cer să fiu plătită conform studiilor. Sunt cadre didactice cu institut de 3 ani, liceul teoretic și sunt profesori. Dacă nu ne îmbătau cu apă rece, nu era nici o problemă pentru că nu speram atunci când m am înscris la facultate că vom fi plătiți ca profesori, dar dacă s au gândit la noi ”cenușăresele” (scuze pentru colegele mele educatoare) să se aplic legea. Am absolvit 16 ani de scoală, module DPPD și sunt încadrată ca institutor II. O să ne afecteze la pensie, dacă mai apucăm.
Vă mulțumesc anticipat,
B.S

2580725510036

Mesaje : 2
Data de înscriere : 04/02/2010

Sus In jos

INSTITUTOR II, I, sau PROFESOR Empty Re: INSTITUTOR II, I, sau PROFESOR

Mesaj  VESELIA Mar 2 Mar 2010 - 14:16

Buna ziua! Avand aceeasi problema ca si colega mea, am sa va prezint si situatia mea, poate ne lamuriti pe amandoua.
Am terminat Liceul Pedagogic "Stefan cel Mare", din Bacau, in anul 1989. Apoi am urmat Colegiul de Institutori, din cadrul Facultatii de Litere "Al. I. Cuza" - Iasi, filiala Bacau din cadrul Universitatii Bacau. Aceste studii au fost de 3 ani (terminate in 2001), iar specializarea, pe diploma de absolvire, este de Institutor - Limba Engleza.