LIVIU MARIAN POP
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

titularizare

4 participanți

In jos

titularizare Empty titularizare

Mesaj  andreea Lun 8 Dec 2008 - 11:08

va rog daca ma puteti ajuta si pe mine.
sunt studenta in anul 3 la facultatea de psihologie id.la anul as vrea sa ma inscriu si eu la examenul de titularizare pt consiliere psihopedagogica dar mai intai as dori sa mentionez ca am facut modulul pedagogic in facultate,problema este ca nu prea stiu ce sa invat?
daca pot sa profezez in invatamant unde as putea sa predau si ce anume face un consiliera psihopedagogic?
va rog mult.daca puteti sa-mi trimiteti prin mail adresa mea este andreea.elena20@yahoo.com
va multumesc

andreea

Mesaje : 1
Data de înscriere : 08/12/2008

Sus In jos

titularizare Empty Re: titularizare

Mesaj  liviumarianpop Mar 9 Dec 2008 - 13:07

Ceea ce puteti preda gasiti in Centralizator.
In curand o sa apara. Si o sa vedeti ce puteti preda calificat cu specializarea dumneavoastra.
Tinem legatura
liviumarianpop
liviumarianpop
Admin

Mesaje : 1008
Data de înscriere : 29/11/2008
Varsta : 50
Localizare : Baia Mare Bucuresti

https://liviumarianpop.forumgratuit.ro

Sus In jos

titularizare Empty acte titularizare inscriere

Mesaj  Aura Lun 25 Mai 2009 - 8:04

Buna ziua!
sunt studenta in anul al 3-lea si as dori sa ma inscriu la concursul de titularizare. Sunt la curent cu calendarul miscarii personalului didactic, cu modificarile, cu programele, dar nu sunt lamurita cu actele necesare inscrierii la concurs. Sad
Intrebarea mea este daca se ataseaza la cererea de inscriere si copie legalizata dupa foaia matricola din liceu si dupa diploma de bac? Nu inteleg ce trebuie sa anexez din actele de studii in afara de cele de la facultate.
Sper sa ma ajutati, am foarte mult timp de cand incerc sa aflu si nimeni nu stie exact, iar inscrierile in judetul meu incep pe 8 iunie.
Va multumesc!

Aura

Mesaje : 9