ERORI IN CENTRALIZATOR
Pagina 1 din 1
ERORI IN CENTRALIZATOR
1. Centraliztorul are, ca primă rubrică, definirea nivelului de învăţământ. În cazul tuturor disciplinelor - afarăde educaţie muzicală - definirea e clară: primar, gimnazial, liceal, an de completare etc. În cazul educaţiei muzicale continuă să existe nonsensul prezent, deja, în 2008:
-pe de o parte, scrie învăţământ general obligatoriu (ceea ce ar trebui să însemna clasele I-VIII,prin extrapolare I-X dat fiind faptul că şi a IX-a şi a X-a sunt integrate învăţământului obligatoriu
-pe de altă parte, se specifică clasele V-XII.
Atenţie: învăţământ general nu e totuna cu învăţământ gimnazial. Ca urmare, ar trebui:
-fie să ni se permită să predăm opţionale legate de muzică la clasele III-IV; în felul acesta, teoretic, nu afectăm norma învăţătoarei şi avem posibilitatea să lucrăm cu copii a căror receptivitate la muzică este mult mai mare decât cea a copiilor din gimnaziu şi liceu
-fie să ni se definească nivelul de învăţământ ca şi la celelate discipline: gimnazial + liceal; chiar şi în 2009, la completare de normă, pretransfer, titularizare, detaşare etc. nivelul de învăţământ la educaţie muzicală era definit ca gimnaziu / primar. E o tâmpenie; în mod normal, dacă un post include clase de la mai multe cicluri, se precizează cel mai înalt; în centralizator toate nivelurile
2. Încă din 2009, educaţia muzicală s-a scos complet de la filiera tehnologică; ori, în centralizator sunt menţionate toate filierele
Rugăm liderii de sindicat să ia măsuri pentru a corecta erorile menţionate mai sus
-pe de o parte, scrie învăţământ general obligatoriu (ceea ce ar trebui să însemna clasele I-VIII,prin extrapolare I-X dat fiind faptul că şi a IX-a şi a X-a sunt integrate învăţământului obligatoriu
-pe de altă parte, se specifică clasele V-XII.
Atenţie: învăţământ general nu e totuna cu învăţământ gimnazial. Ca urmare, ar trebui:
-fie să ni se permită să predăm opţionale legate de muzică la clasele III-IV; în felul acesta, teoretic, nu afectăm norma învăţătoarei şi avem posibilitatea să lucrăm cu copii a căror receptivitate la muzică este mult mai mare decât cea a copiilor din gimnaziu şi liceu
-fie să ni se definească nivelul de învăţământ ca şi la celelate discipline: gimnazial + liceal; chiar şi în 2009, la completare de normă, pretransfer, titularizare, detaşare etc. nivelul de învăţământ la educaţie muzicală era definit ca gimnaziu / primar. E o tâmpenie; în mod normal, dacă un post include clase de la mai multe cicluri, se precizează cel mai înalt; în centralizator toate nivelurile
2. Încă din 2009, educaţia muzicală s-a scos complet de la filiera tehnologică; ori, în centralizator sunt menţionate toate filierele
Rugăm liderii de sindicat să ia măsuri pentru a corecta erorile menţionate mai sus
KQQ- Mesaje : 22
Data de înscriere : 02/05/2009
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum