LIVIU MARIAN POP
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Sunt titulara si risc disponibilizarea pentru ca legea e ignorata?!

2 participanți

In jos

Sunt titulara si risc disponibilizarea pentru ca legea e ignorata?! Empty Sunt titulara si risc disponibilizarea pentru ca legea e ignorata?!

Mesaj  Oli_Ioana Dum 17 Ian 2010 - 23:13

Buna seara., Sunt profesor de limba engleza la un colegiu national, dealtfel cel mai bun din oras. Am obtinut la concursul de titularizare din 2007 a 3-a nota pe judet, insa la colegiul mai sus-mentionat nu erau posturi vacante la acel moment si am optat pentru unul tehnic. Ulterior printr-un schimb de posturi am ajuns aici, iar acum, dupa un an si jumatate de activitate, aflu ca ISJ Bacau a cerut scolii sa desfiinteze cuplajele la clasele de engleza intensiv si sa renunte la 2 profesori de limba engleza. Alegerea acestora se face prin punctaj, insa vechimea isi va spune cuvantul. O doamna din minister s-a exprimat astazi cum ca va prima 'calitatea' profesorului. Faptul ca esti tanar iti scade oare valoarea? Nota la concursul acela chiar nu conteaza? Faptul ca am vrut sa fac mai mult si m-am aventurat spre un mediu competitiv si competent cum este acest colegiu, in loc sa raman in mediocritate ma face mai putin capabila? Eu ce ar trebui sa inteleg din acest mesaj transmis de ISJ si, indirect de Minister? Ca a fost problema mea ca am vrut sa arat ca pot mai mult, ca trebuia sa ma multumesc cu putin (si mai putin bun) probabil...
Si, in final, intrebarea propriu-zisa: in conditiile in care metodologia prevede clar ca la clasele cu predare limba engleza-intensiv si bilingv lucrul se organizeaza pe grupe, acest lucru poate fi ignorat cu atata usurinta? Sau ne pot da afara cu o simpla ordonanta de urgenta, de exemplu....
Va multumesc

Oli_Ioana

Mesaje : 1
Data de înscriere : 17/01/2010

Sus In jos