LIVIU MARIAN POP
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Descentralizare

2 participanți

In jos

Descentralizare Empty Descentralizare

Mesaj  Doina Sam 14 Mar 2009 - 11:37

Buna ziua,
Domnule Pop as dori cateva lamuriri.
Sunt profesor titular la o scoala din resedinta de judet, dar locuiesc intr-un oras aflat la 30 de Km. De cand sunt titulara in fiecare an am avut ore si in orasul in care locuiesc, deoarece in scoala unde sunt titulara suntem 3 profesori titulari desi sunt ore pentru 2 catedre. Se putea da restrangere de activitate dar la punctaj eu am punctajul cel mai mare si ar fi trebuit sa plece una din colege si pentru ca eu am avut posibilitatea sa iau ore la o scoala la care predau de 12 ani am avut catedra divizata intre doua orase. Anul trecut am sperat sa ma pot transfera in orasul in care locuiesc la scoala la care predau de 12 ani , iesind la pensie unul dintre colegi, si rezolvandu-se astfel si situatia de la cealalta scoala. Am avut surpriza neplacuta, sa mi se spuna ca postul nu va fi scos la transfer (desi directorul a scos postul dorind sa ma titularizez la acea scoala unde aveam atat vechime si sunt unul din cadrele didactice apreciate de conducere si colegi, cu numeroase activitati pentru scoala si cu rezultate deosebite cu elevii), deoarece erau 14 ore la disciplina mea si trecuse in completare 4 ore de optional. Cei de la inspectorat au motivat ca exista un ordin de la minister ca, catedrele sa fie scoase la transfer numai daca au 18 ore, si a mai aparut si un coleg de la alta scoala din oras cu o hartie de intregire de norma data in 2005 si apoi in 2006 reinnoita, prin care cei de ISJ au motivat ca in baza acelor hartii el este si titularul scolii noastre. Drept urmare eu nu am putut sa ma transfer la aceasta scoala.