LIVIU MARIAN POP
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

titularizare 2010

2 participanți

In jos

titularizare 2010 Empty titularizare 2010

Mesaj  Cosmina Dum 4 Oct 2009 - 17:38

Buna seara! Am o mare mare nedumerire si sper din toata inima sa gasesc ajutor aici. Momentan lucrez in invatamantul particular (predau disciplina geografie),insa din vara anului 2010 doresc sa sustin examenul de titularizare pt a intra in invatamantul de stat. In prezent sunt studenta si la facultatea de limbi si literaturi straine,de aceea nu m-am inscris la master pentru geografie. Am inteles ca din acest motiv nu pot preda decat la clasele 5-8. Insa marea mea nedumerire este cum se va desfasura examenul de titularizare in vara anului viitor? La fel ca pana acum? ce se schimba? programa ramane aceeasi? trebuie sa recunoastem ca materia e voluminoasa si necesita timp, mai ales cand deja ai un loc de munca si o facultate in curs de finalizare..motiv pentru care as dosri sa incep putin cate putin sa invat pentru examen,insa in lipsa informatiilor despre desfasurarea acestui examen e cam dificil sa incep sa invat.
Si inca o intrebare..daca eu sunt din bucuresti, pot da titularizare pentru un alt judet?

va multumesc anticipat si sper sa gasesc un rasouns aici

Cosmina

Mesaje : 2
Data de înscriere : 04/10/2009

Sus In jos

titularizare 2010 Empty Re: titularizare 2010

Mesaj  liviumarianpop Dum 4 Oct 2009 - 23:15

metodologia urmeaza sa apara pana la sf lunii noiembrie
depinde de ce lege avem pana atunci
liviumarianpop
liviumarianpop
Admin

Mesaje : 1008
Data de înscriere : 29/11/2008
Varsta : 49
Localizare : Baia Mare Bucuresti

https://liviumarianpop.forumgratuit.ro

Sus In jos

titularizare 2010 Empty Re: titularizare 2010

Mesaj  Cosmina Lun 5 Oct 2009 - 17:59

va multumesc

Cosmina

Mesaje : 2
Data de înscriere : 04/10/2009

Sus In jos

titularizare 2010 Empty Re: titularizare 2010

Mesaj  Continut sponsorizat