LIVIU MARIAN POP
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

până când ?

3 participanți

In jos

până când ? Empty până când ?

Mesaj  alina gorea Lun 23 Noi 2009 - 21:04

Din anul 1998 lucrez ca învăţătoare la o şcoală din mediul rural . An de an ne confruntăm cu diverse probleme :salarii mari -salarii mici; ba e grevă-ba nu-i grevă; uite criza -nu e criza ; când e teză -când nu-i teză. Oare când se vor pune toate lucrurile pe făgaşul normal? Când mi-am ales meseria aceasta m-am gândit că e un lucru nobil să aduci cunoaşterea în mintea şi sufletul copiilor, dar acest lucru nobil păleşte în momentul când nu te simţi apreciat, când lumea te întreabă: Ce-ţi trebuie? Eşti elegantă, lucrezi câteva ore pe zi şi într-un mediu curat, frumos. Oare până când vom fi judecaţi doar după aparenţe ? De ce nimeni nu se pune în pielea noastră , a truditorilor de la catedră ? Oare e aşa de uşor să fii cadru didactic ? Oare , e atât de greu să judecăm lucrurile mai în profunzime ?
Şi dacă sistemul de învăţământ românesc a fost în stare să creeze aceşti demoni de la guvernare, înseamnă că a fost şi este eronat? Domnule Liviu Pop, Întâmplarea face că ne-am cunoscut la Piatra Neamţ şi mi-aţi lăsat o bună impresie, sunteţi (găsiţi sinonomul la adiere fresh) pentru sindicatul nostru. Nu ne dezamăgiţi, e timpul ca tânăra generaţie să îşi impună punctul de vedere. Nu lăsaţi generaţia nouă de cadre didactice să regrete faptul că au ales această misiune (doar din motivul că nu sunt preţuiţi, respectaţi la adevărata lor valoare).

alina gorea

Mesaje : 2
Data de înscriere : 23/11/2009

Sus In jos

până când ? Empty Re: până când ?

Mesaj  liviumarianpop Joi 26 Noi 2009 - 12:52

sunt de acord cu dumneavostra ca numai impreuna putem reusi sa schimbam sau cel putin sa mentinem pe linie de plutire sistemul de invatamant.
Oare care este reteta pentru a reusi sa obtinem mai mult_
liviumarianpop
liviumarianpop
Admin

Mesaje : 1008