LIVIU MARIAN POP
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Rog raspuns restrangere de activitate

2 participanți

In jos

Rog raspuns restrangere de activitate Empty Rog raspuns restrangere de activitate

Mesaj  Doina Mar 26 Ian 2010 - 17:08

Buna ziua,
As dori sa imi raspundeti la o intrebare in legatura cu acest subiect.
Sunt profesor titular in Suceava. Eu insa locuiesc in Falticeni si in anul scolar 2008-2009 la o scoala din orasul de resedinta, a fost scos un post la pretransfer. Ca sa pot sa ocup acest post, am facut o cerere de restrangere de activitate, deoarece cei care luau primii posturile, erau cei care aveau restrangere de activitate (cel putin asa se procedeaza in Suceava). Dupa ce am depus dosarul am fost chemata de inspectorul de la Personal si mi s-a spus ca exista un alt profesor din Falticeni, care are o hartie data din 2005, in care se scrie ca are intregire de norma la scoala la care a fost dat postul pentru pretransfer, desi profesorul respectiv avea nevoie de doar 3 ore restul avandu-le la scoala la care este titular, si ca acesta hartie de fapt inseamna ca el este titular la 2 scoli si atunci postul nu mai poate fi ocupat. Eu am participat totusi la sedinta de pretransfer deoarece imi depusesem dosarul. Anul trecut am facut din nou cerere de restrangere (pe jumatate de catedra) pentru a putea ocupa cateva ore care erau disponibile in orasul unde locuiesc. In acest an nu mai vreau sa fac cerere de restrangere de activitate, deoarece orele sau redus si nu mai am pe ce ore sa vin. La scoala la care sunt titulara, trebuie sa se dea totusi o restrangere de activitate deoarece suntem 3 titulare pe o catedra si jumatate (mentionez ca sunt singura titularizata intr-o sedinta comuna in urma examenului de titularizare la care am luat adoua nota pe judet, celelalte colege una s-a titularizat in acelasi an, in toamna, dar fara ca postul sa fie scos la titularizare, iar cealalta a fost tit