CONDITII LA PRETRANSFER
5 participanți
Pagina 1 din 2
Pagina 1 din 2 • 1, 2
CONDITII LA PRETRANSFER
am inteles ca totusi in 2 sapt va fi o OU care sa reglementeze transferul indiferent de nivel si mediu.As dori sa stiu ce art, din metodologie permite transferul pe un post cu viabilitate mai mica de 4 ani si daca se poate realiza pe doua scoli(fractiuni de posturi)
latzusca- Mesaje : 12
Data de înscriere : 30/03/2009
Re: CONDITII LA PRETRANSFER
Sunt titulara in invatamantul prescolar. Am absolvit intre timp Facultatea Psihologie si Stiintele Educatiei, sectia pedagogie, a Universitatii Bucuresti, la cursuri de zi. In prezent sunt studenta la master in domeniul Management si Evaluare Educationala tot la Universitatea Bucuresti, pe locuri bugetate. Am gradul II dat in anul 2005. Conform noii ordonante de urgenta ma pot pretransfera la cerere pe un post de consilier scolar? In acest an sunt pe un asemenea post , dar cu detasare. Multumesc pentru raspuns.
mada1979- Mesaje : 11
Data de înscriere : 07/04/2009
Multumesc frumos pentru raspuns. Nu stiam sigur ce inseamna program de formare/perfectionare in varianta ordonantei. Sa inteleg ca aceasta ordonanta inca nu a fost votata? Pe sit la edu este pusa si scrie undeva "Guvernul României adoptă prezenta ordonantă de urgentă."..Asta ce inseamna? Este adoptata sau nu?
Si inca ceva..pot sa imi iau la pretransfer un post care are o viabilitate mai mica de 4 ani? Postul fiind vacant, desigur.
Le: S-a votat sau nu astazi vestita ordonanta? Conform metodologiei stiu sigur ca pot sa cer un post de consilier scolar prin pretransfer, dar ma interesa daca totusi a fost votata.
Le: S-a votat sau nu astazi vestita ordonanta? Conform metodologiei stiu sigur ca pot sa cer un post de consilier scolar prin pretransfer, dar ma interesa daca totusi a fost votata.
Multumesc! Fara gratuitati va spun ca am gasit si eu un lider de sindicat care raspunde mesajelor. Va multumesc ca existati!
multumesc