LIVIU MARIAN POP
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

SALARIZARE SI NELAMURIRI PERSONAL NEDIDACTIC

2 participanți

In jos

SALARIZARE SI NELAMURIRI PERSONAL NEDIDACTIC Empty SALARIZARE SI NELAMURIRI PERSONAL NEDIDACTIC

Mesaj  Mirel67 Lun 6 Iul 2009 - 20:02

Domnule Liviu Marian Pop

Am postat pe forumul dumneavoastră în data de 22 Iun 2009, câteva întrebări legate de problemele personalului nedidactic (administrativ) pe care îl conduc și am rămas stupefiat în fața răspunsurilor dumneavoastră. În primul rând vă mulțumesc foarte mult că v-ați făcut timp pentru a-mi răspunde, dar nu știu ce să înțeleg: ori nu prea ați înțeles ce am întrebat, ori ceea ce cred eu ați evitat elegant răspunsurile. De aceea doresc să vă mai adresez câteva întrebări și vă rog foarte mult să-mi răspundeți cât mai concret.

Conform Grilei de salarizare cadre didactice auxiliare – Învățământ Preuniversitar 2009
Şef atelier-şcoală, tehnician I*****), Administrator patrimoniu treapta I *******) – studii M
Inginer gradul I, Administrator patrimoniu grad I *******) – studii S
1. Cine, în ce condiții și ce atribuții trebuie îndeplinite pentru a ocupa această funcție (cele de mai sus)?

2. Dacă am studii superioare Fac. Drept și Administrație Publică se poate ocupa postul cu studii superioare de mai sus ?

3. Pe când o nouă normare a personalului administrativ ? În care să fie explicat concret pentru fiecare post ce condiții de ocupare trebuie îndeplinite!

4. Ce se aude cu descentralizarea, cine ne va norma, cine ne va stabili grila de salarizare ? Directorul va putea plăti diferențiat personalul administrativ? Se va mai ține cont de normare?



5. V-am întrebat cine conduce personalul nedidactic din școli, acolo unde ei depășesc un număr de 20-25 de posturi, și am rămas siderat citind răspunsul dumneavoastră ,, Personalul din învățământ este condus de CA al unității’’ ??? Vreau să vă spun că acest Consiliul de Administrație, HABAR NU ARE! care e numărul personalului nedidactic dar să mai știe de atribuțiile fiecăruia ? De aceea mă văd obligat să vă întreb, legat de această problemă următoarele:
a) Atunci când vin în control cei de la Situații de Urgență, Direcția de Sănătate publică, Poliție și alte organe de control, știți care e următoarea persoană după director de care întreabă? Dacă vreți să știți, și cred sigur că știți dar nu se vrea să se recunoască, administratorul de patrimoniu mai bine zis administratorul școlii este după director și contabil șef, cea mai importantă funcție și ar trebui remunerat după această importanță!! Chiar aș dori să știu dacă sunteți de acord cu acest punct de vedere și ce întreprinde sindicatul pentru sprijinirea acestui lucru!
b) Știți cine întocmeşte fişa postului pentru personalul nedidactic?
c) Știți cine coordonează, îndrumă şi controlează munca angajaţilor din subordine;
d) Știți cine aprovizionează și gestionează toate materialele necesare bunului mers al procesului de educație ?
e) Știți cine întocmește graficele de pază, graficele de funcționare a centralelor proprii, graficul concediilor, foile de parcurs al mașinii unității, necesarele de birotică și materiale de curățenie ?
f) Știți cine administrează localurile instituţiei, asigură curăţenia lor şi se ocupă de încălzitul şi iluminatul acestora;
g) Știți cine răspunde de repartizarea sarcinilor personalului de serviciu pază şi ordine, a personalului de îngrijire şi a muncitorilor calificaţi;


6. Nu înțeleg, de ce noua grilă a personalului nedidactic este propusă de către Ministerul Muncii, iar noi suntem membri FSLI, eu chiar liderul personalului nedidactic FSLI? Se tot spunea că se va propune în noua lege a învățământului ca tot personalul să se numească personal din învățământ! E o discriminare pe față cel puțin între noi și personalul auxiliar! Personalul nedidactic de ce nu beneficiază de aceleași drepturi ca tot restul personalului? (spor de fidelitate, stres, nu mai spun că unii ar putea primi spor de condiții grele, noi de ce nu putem trece la o nouă treaptă de salarizare, etc. etc.) Dacă grila noastră o propune Ministerul Muncii, atunci ar trebui să aderăm la Sindicatul Funcționarilor Publici! Și nu suntem puțini! Noi până la urmă de cine aparținem și cine ne apără interesele ? Noi întotdeauna am fost marginalizați! Ni se mai spune și că suntem plătiți și că vom fi normați de primării !

Vă mulțumesc pentru răbdarea de a citi doleanțele noastre și aștept răspunsuri concrete și la subiect!
Vă trimit cele de mai sus și pe mail până aflu punctele dumneavoastră de vedere și al sindicatului în legătură cu cele menționate ?

Cu multă stimă și respect!

Mirel67

Mesaje : 7
Data de înscriere : 20/06/2009

Sus In jos

SALARIZARE SI NELAMURIRI PERSONAL NEDIDACTIC Empty Re: SALARIZARE SI NELAMURIRI PERSONAL NEDIDACTIC

Mesaj  liviumarianpop Lun 6 Iul 2009 - 22:33

1. Cine, în ce condiții și ce atribuții trebuie îndeplinite pentru a ocupa această funcție (cele de mai sus)?
R. Nu specifica nici un act normativ

2. Dacă am studii superioare Fac. Drept și Administrație Publică se poate ocupa postul cu studii superioare de mai sus ?
R. teoretic DA

3. Pe când o nouă normare a personalului administrativ ? În care să fie explicat concret pentru fiecare post ce condiții de ocupare trebuie îndeplinite!

R. Odata cu legea salarizarii unitare

4. Ce se aude cu descentralizarea, cine ne va norma, cine ne va stabili grila de salarizare ? Directorul va putea plăti diferențiat personalul administrativ? Se va mai ține cont de normare?
R. Nu se stie nimic concret. Sunt doar variante de lucru.

5. V-am întrebat cine conduce personalul nedidactic din școli, acolo unde ei depășesc un număr de 20-25 de posturi, și am rămas siderat citind răspunsul dumneavoastră ,, Personalul din învățământ este condus de CA al unității’’ ??? Vreau să vă spun că acest Consiliul de Administrație, HABAR NU ARE! care e numărul personalului nedidactic dar să mai știe de atribuțiile fiecăruia ? De aceea mă văd obligat să vă întreb, legat de această problemă următoarele:
a) Atunci când vin în control cei de la Situații de Urgență, Direcția de Sănătate publică, Poliție și alte organe de control, știți care e următoarea persoană după director de care întreabă? Dacă vreți să știți, și cred sigur că știți dar nu se vrea să se recunoască, administratorul de patrimoniu mai bine zis administratorul școlii este după director și contabil șef, cea mai importantă funcție și ar trebui remunerat după această importanță!! Chiar aș dori să știu dacă sunteți de acord cu acest punct de vedere și ce întreprinde sindicatul pentru sprijinirea acestui lucru!
b) Știți cine întocmeşte fişa postului pentru personalul nedidactic?
c) Știți cine coordonează, îndrumă şi controlează munca angajaţilor din subordine;
d) Știți cine aprovizionează și gestionează toate materialele necesare bunului mers al procesului de educație ?
e) Știți cine întocmește graficele de pază, graficele de funcționare a centralelor proprii, graficul concediilor, foile de parcurs al mașinii unității, necesarele de birotică și materiale de curățenie ?
f) Știți cine administrează localurile instituţiei, asigură curăţenia lor şi se ocupă de încălzitul şi iluminatul acestora;
g) Știți cine răspunde de repartizarea sarcinilor personalului de serviciu pază şi ordine, a personalului de îngrijire şi a muncitorilor calificaţi;
R. Sustin in continuare ca CA trebuie sa conduca scoala. A psune ca Habar nu are nu e universal valabila. Cert e ca CA stabileste ORGANIGRAMA unitatii scolare deci si persoana care "conduce" (impropriu spus) personalul nedidactic.
a) toate functiile sunt importante intr-o unitate scolara. Fiecare are drpeturi si obligatii. A spune care este mai improtanta nu cred ca se poate.
b) Angajatorul impreuna cu angajatul si cu sprijinul lideruli de sindicat. In CCM sunt mai multe detalii
c) depinde de decizia CA, difera de la unitate la unitate
d) difera de la unitate la unitate, depind ede ORGANIGRAMA aprobata de CA
e) vezi d)
f) vezi d)
g) vezi d)

6. Nu înțeleg, de ce noua grilă a personalului nedidactic este propusă de către Ministerul Muncii, iar noi suntem membri FSLI, eu chiar liderul personalului nedidactic FSLI? Se tot spunea că se va propune în noua lege a învățământului ca tot personalul să se numească personal din învățământ! E o discriminare pe față cel puțin între noi și personalul auxiliar! Personalul nedidactic de ce nu beneficiază de aceleași drepturi ca tot restul personalului? (spor de fidelitate, stres, nu mai spun că unii ar putea primi spor de condiții grele, noi de ce nu putem trece la o nouă treaptă de salarizare, etc. etc.) Dacă grila noastră o propune Ministerul Muncii, atunci ar trebui să aderăm la Sindicatul Funcționarilor Publici! Și nu suntem puțini! Noi până la urmă de cine aparținem și cine ne apără interesele ? Noi întotdeauna am fost marginalizați! Ni se mai spune și că suntem plătiți și că vom fi normați de primării !
R. pentru ca sunt pe anexa comuna sistemului bugetar. Poate in urmatoare lege a educatie se trec toate categoriile in categoria personalului din invatamant. Deocamdata apartineti de MECI ( cu salarii asigurate din cota defalcata de TVA). daca doriti sa treceti in "ograda" primariilor ( cu aceasta trecere FSLI nu a fost de acor in 2000 si nu este de acord nici acum) nu va poate opri nimeni. Ins acantariti bine decizia
liviumarianpop
liviumarianpop
Admin

Mesaje : 1008
Data de înscriere : 29/11/2008
Varsta : 50
Localizare : Baia Mare Bucuresti

https://liviumarianpop.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum